sobota, 9 listopada 2019

Nanimo Shiranai / On nic nie wie (Tamagou)



Nanimo Shiranai [MediaFire]
Galeria online [e-hentai.org] [MangaDex]




tytuł: Nanimo Shiranai / On nic nie wie

twórca: Tamagou
wydano: 2015-09-22

tłumaczenie i edycja: dokuczacz_xD
na angielski przełożyli: NineTails /  TheGreezo
skany: RAW


Opis:
Asami Nagasawa była przykładną żoną i matką, jednak jeden błąd odmienił kompletnie jej życie. Teraz całą energię skupia na jego ukryciu.




Jeden z najlepszych komiksów jaki wpadł mi w ręce. Świetna kreska i bardzo sprawnie opowiedziana historia. Fabuła może niezbyt rozbudowana ale wymierzona akurat, by przejść do konkretu. Nie wiem gdzie tkwi sekret tej pozycji, chyba w dobrze przekazanych emocjach głównej bohaterki i nieprzeładowanych treścią kadrach. Ostro i pikantnie. Polecam.

Mała uwaga do tłumaczenia. Tłumaczyło mi się i edytowało tą mangę nad wyraz łatwo i sprawnie. Do czasu. Niestety angielskie  tłumaczenie od "NineTails" nie było zbyt dobre, bazowało chyba na hiszpańskim. Natrafiłem na drugie angielskie od "TheGreezo" bazujące w jakimś stopniu na tym pierwszym, które jednak istotnie zmieniało wiele elementów. Różnice były na tyle duże, że sprawdziłem też hiszpańskie i francuskie. I szczerze powiedziawszy wszystkie one miały pewne wady. Próbowałem weryfikacji z japońskim oryginałem, jednak moje możliwości w tym zakresie były bardzo małe (jednak wskazywały na kreatywne podejście wszystkich tłumaczy). Jeżeli kiedyś w przyszłości znajdę lepsze tłumaczenie albo ktoś zechce zrobić korektę z japońskiego z chęcią wrócę do tego tytułu.


Informacyjnie.
Od dzisiaj moje tłumaczenia będą lądowały także na stronie MangaDex. Postaram się w miarę szybko wrzucić tam starsze tłumaczenia, ale ze względu na niektóre zasady prawdopodobnie nie wszystko tam trafi. Na pewno odpadają komiksy zachodnie, ale także ze starszymi one-shotami może być problem. Na razie muszę ogarnąć co i jak tam można wrzucać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz