wtorek, 10 maja 2016

Młodzieńcze gierki (Tohzai)



Autor: Tohzai
Opublikowano: COMIC MUJIN 2011-11
Później ten one-shot został wydany w tomie "Boku No Sensei" jako rozdział 7
Wersja angielska: thetsuuyaku

No więc wróciłem do tłumaczenia. Na pierwszy ogień poszedł one-shot. Krótka historia o zostawianiu w domu dzieci samych sobie (brzmi creepy ale nie wczuwajcie się w wątek incest a nie pożałujecie). Naprawdę polecam, gdyż autor ma świetną kreskę. Zdecydowanie chciałbym do niego jeszcze wrócić. Jakbyście też mieli ochotę na więcej, a ja bym zawiódł grupa Ero-senin tłumaczy Okusan To Issho od tego autora.

Czy to już koniec i znowu zniknę na parę lat? Niekoniecznie. Są przynajmniej dwa dłuższe tytuły, które chciałbym zacząć (jeden został zaczęty przez inną grupę i porzucony po 1 rozdziale), chciałbym dokończyć Legend of Superbeast oraz First Love (zbiór one-shotów autorstwa Osuzu Akiomi z którego nieświadomie przetłumaczyłem dwa rozdziały), no i jest paru innych autorów których chciałbym dotknąć. Niestety co zajrzę na g.e-hentai to znajduje coś nowego, a moja decyzyjność dąży do zera ;)

Od jakiegoś roku działa u mnie chat ale widzę pies z kulawą nogą się nie zainteresuje. Jakby jednak coś nie dawało wam spokoju piszcie na maila (co parę lat odpisuje :D).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz