niedziela, 17 lipca 2022

Itch / Grzeszne swędzenie (Konywa wa Delicious Night Ch. 4)



Galeria online [e-hentai.org] [MangaDex]

tytuł japoński: 今夜はデリシャスナイト
zromanizowany: Konywa wa Delicious Night
tytuł włoski: Sniff vol. 3 (rozdział 4)
autor: Mayumi Daisuke
rok wydania: 1993

Opis:

Głównym bohaterem komiksu jest pchła lubująca się młodych kobietach. Na swojej drodze spotyka Seiko, wracającą po sprzeczce z chłopakiem. Piękna młoda kobieta wzbudza w naszej pchle pożądanie... na krew. Czy ugryzienie pchły może odmienić los Seiko i jej związku?

Po 4 latach od rozpoczęcia projektu udało mi się go ukończyć. Projekt wyjątkowy, gdyż tłumaczony z języka włoskiego. Nie udało mi się znaleźć w sieci innej wersji. Efekt mimo, że nie znam po włosku słowa wydaje mi się zadowalający, a nawet lepszy niż przy niektórych tłumaczeniach z angielskiego.

Cóż, nie ulega wątpliwości, że w ogóle dawno niczego nie tłumaczyłem. Na swoją obronę pragnę powiedzieć, że parę razy na bloga zaglądałem, a czasami tłumaczyłem inne rzeczy niż mangi hentai. Jako, że chwilowo znalazłem wenę powinienem podłubać jeszcze nad jakimiś tłumaczeniami. Na ukończeniu jest komiks od Black Doga. Muszę go jeszcze raz przejrzeć i ujednolicić początek, gdyż tłumaczyłem go na raty przez 6 lat. Jakkolwiek mam nadzieje, że do końca miesiąca znajdę na to czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz