poniedziałek, 19 lipca 2010

Tytułem wstępu

Zważywszy na treść prezentowanych tu materiałów blog zarezerwowany jest dla osób pełnoletnich. Proszę o nie wrzucanie moich tłumaczeń na inne serwisy bez mojej potwierdzonej zgody za wyłączeniem otwartych forów, do których downloadu dostęp mają wszyscy niezarejestrowani użytkownicy (prosiłbym jednak o linkowanie do bloga).

Na blogu będę zamieszczał własne tłumaczenia mang hentai i doujinshi, a także jeśli będzie takie zainteresowanie informował o tłumaczeniach innych osób. Być może pojawią się wpisy dotyczące technikaliów tłumaczenia ale widziałbym tu raczej zbiór przydatnych linków bo sam jestem zbyt leniwy na pisanie poradników :P

Co do tytułów które wybieram do tłumaczenia to kieruje się przede wszystkim długością (przynajmniej w początkowym okresie istnienia bloga) i kreską. Lubię także pozycje oldschoolowe i pracę Toshio Maedy (jeden projekt już jest w toku). Zgłaszanie zapotrzebowania na jakieś tłumaczenia będą mile widziane i zostaną rozpatrzone (w zależności od wolnego czasu i własnego widzi mi się :)).

Wszelakie uwagi dotyczące bloga, tłumaczeń, spraw około hentajowych mile widziane. Liczę na szczególną krytykę strony technicznej i merytorycznej wypuszczanych przeze mnie tytułów :) Zastrzegam sobie prawo do edytowania zamieszczonych już tytułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz