wtorek, 24 sierpnia 2010

Bubblegum Crisis



Bubblegum Crisis [MF]


Witam po pewnej nieobecności, brak czasu dopadł mnie zdecydowanie wcześniej niż przypuszczałem ale to nie ostatnie moje słowo :)

Dziś będzie coś krótkiego co znalazłem już dość dawno na moim dysku. Właśnie z takich oldshoolowych serii jak Bubblegum Crisis chciałbym coś od czasu do czasu przetłumaczyć (ale zobaczymy z jakim zainteresowaniem się to spotka). Nie udało mi się dowiedzieć kto jest autorem tego doujinshi ani znaleźć rawów (jak ktoś coś wie to pisać w komentarzach).

Korzystałem ze skanów i tłumaczenia przygotowanego przez Yumeko-chan.

Jeszcze parę słów o skanach. Gdy korzystam z rawów staram się zachować ich jakość (czyt. nie grzebie przy nich, nie bawię się formatami i kompresją) jednak w przypadku tego wydania nie miałem rawów i uznałem, że najwyżej zrobię re-edit jak znajdę jakieś źródło. Jednak po wyedytowaniu i zapisaniu trochę pogrzebałem w kolorystyce, formacie (przeszedłem na .png) i innych ustawieniach oczyszczając je trochę z "brudów" (robiłem coś takiego pierwszy raz metodą prób i błędów). Myślę, że osiągnąłem przyjemną dla oka jakość, a te pierwsze doświadczenia pozwolą mi na wygrzebanie następnych tytułów o kiepskim źródle skanów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz