piątek, 27 sierpnia 2010

Smile Again (Osuzu Akiomi)


Smile Again [MF]

Już jakiś czas temu upatrzyłem sobie tego autora i możecie być pewni, że będę tłumaczył kolejne jego tytuły gdyż ma świetną kreskę.

Fabuła w skrócie: chłopak zorganizował kolacje w restauracji ale jego "koleżance z pracy" coś wypadło i nie może iść. Aby wiec nie marnować kasy odwołując rezerwację postanawia zabrać ze sobą swoją aspołeczną i cichą siostrę...

Dla tych co wolą jednak doujinshi po angielsku (lub którzy są chętni poprawić moje tłumaczenie): YQII.

Krótko o planach związanych z autorem:
Na angielski są obecnie przełożone tylko dwa jego doujinshi (z czego jeden dziś prezentuje), o czym info na mangaupdate. Oba te tytuły ukazały się w magazynie Comic Tenma i tam też udało mi się znaleźć dwie kolejne historyjki (mam rawy). Wszystko wskazuje także na to iż jest to ten autor jakkolwiek w jednym z magazynów został omyłkowo podany w zawartości treści a pozostałych tytułów nie udało mi się odnaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz