sobota, 11 czerwca 2016

Legend of the Superbeast Ch 5


I tak oto przed wami kolejny rozdział mangi Legend of the Superbeast, której historia rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie. Do końca zostały jeszcze 2 rozdziały ale już zastanawiam się, którą mangę Maedy wziąć w następnej kolejności. Po angielsku dostępnych jest niestety niewiele jego prac. W Stanach ukazały się Urotsukidoji, La Blue Girl, Deamon Beast Invasion oraz Adventure Kid, z kolei tłumaczeń fanowskich doczekał się tylko Ogre hunting (który jest dosyć krótki ale nie jest hentajem) i właśnie Legend of the Superbeast. Najlepiej czytało mi się kiedyś Urotsukidoji ale prawdopodobnie zacznę od Deamon Beast Invasion ponieważ jest krótszy (2 tomy). 

Ostatnio dostałem maila z pytaniem o tłumaczenie mang grupy Black Dog. Znam i kiedyś się zaczytywałem, więc prawdopodobieństwo, że się wezmę jest spore. Muszę jednak dodać, że te tytuły są z reguły dość długie i wymagające w edycji, więc nie wiem na ile mi starczy zapału ;)

Tak dla pewności bo na blogu o tym nie pisałem. Moje tłumaczenia dostępne są online na stronach:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz