niedziela, 19 czerwca 2016

Zecchou Yokkyuu t1r1



Autor: Mikami Cannon
Tom "Zecchou Yokkyuu" wydano  2015-05-16
Wersja angielska roz. 1: Tigoris

Zbiór krótkich niepowiązanych historyjek. Fabuła pierwszej dotyka tematyki zdrady kontrolowanej. Świetna kreska i dosyć zabawne perypetie. Polecam ;) Kolejne rozdziały będę tłumaczył w miarę sił.

Trafiłem na to nie tak dawno i choć od razu miałem ochotę wziąć się za tłumaczenie, to najpierw postanowiłem odgrzebać stare projekty i sprawdzić na ile mi starczy motywacji. Niezbyt szybko ale pracę posuwają się do przodu dlatego rozgrzebuje kolejne tytuły. Niektórzy może zauważyli, że po prawej dodałem notatkę [Postęp prac], którą będę się starał aktualizować częściej niż podstronę [W trakcie], na której będę zamieszczał raczej okładki, opisy i szersze plany bez aktualizowania postępu prac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz